Jag behöver ett litet kreativt hörn...

Jag är inne i en period då jag tillverkar en himla massa saker - så fort jag inte jobbar så virkas det på allehanda babyskor, filtar & bröllopsattiraljer. Sen har jag planer på att starta upp ett nytt tårtmodelleringsprojekt & så måste jag börja skissa på bröllopsinbjudningar eftersom jag vill tåta ihop ett eget monogram till det. Plats att göra allt detta på... soffan i vardagsrummet. Vilket varken är särskilt bekvämt eller praktiskt - lite smådumt med tanke på att vi faktiskt har ett rum i huset som står i praktiken oanvänt. Gästrummet används ju en så där en gång per år, så det känns ju som om det varit vettigt att försöka få lite användning för det hela. Funderar därför på om jag ska ge mig på att tvinga Paul att hjälpa mig att rusta upp det till någon slags fungerande "virk-bröllops" kommandocentral. Jo, så får det nog bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0