Motorsågsmassakern...

Jag tror att mamma & pappas anda hängde kvar över stugan i helgen, för sju tusan vad vi kapade träd! Inte bara jag då, utan även Paul som har haft en något mer konservativ hållning till det här med att göra sig av med ceder-träden runt själva stugan. Så jag bjuder på före:
& efter...
& jag sprang runt i häck-klippar eufori & hojtade saker som "All I want for my birthday is an even bigger cutter from Fiskarn"!
Det var så att det började kännas lite... osunt, den här glädjen i att kapa träd. Så det var skönt att kolla igenom bilderna i kameran & hitta denna tagen av Paul...
Jag var inte ensam om det! Nu är det bara att hoppas på att Pauls föräldrar inte blir för cell-chockade när de åker ut dit nästa gång. Å andra sidan, om de inte gillar det... spela roll. Då kan de ju roa sig med att färdigställa resten av renoveringen på egen hand. Leve trädkapandet! Leve "se marken för att alla döda spökträd har kapats & tuttats fyr på!"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0