Punktinsats!

Är ju stor entusiasm av "entimmars utmaningar" - dvs, hur mycket kan jag hinna med på en timme. Så jag förklarade för Paul att målet var flodutsikt på en timme. Verktyg, endast manuella...
Bygga armstyrka!
Vi valde området där vi vill bygga en bastu om cirka fem år eller så, när allt annat på to do listan har klarats av.
Vaaaag flodutsikt...
60 minuter, två individer, tre häcksaxar som mamma döpt till "stora, mellan & lilla dödaren"... Tada! River view!
River view & väldigt risigt hår, x antal skrapsår & 111 myggbett. Men det var det ta mig tusan värt!
 

Kommentarer
Postat av: ma

Det hade jag velat vara med och röja med er!

Svar: Mamma - du & pappa gav mig en sån NYTÄNDNING när det kom till att röja i stugan. Så på ett hörn är ni med i alla fall! Lovar att det kommer att finnas mer att röja nästa år också ifall att ni fortsatt vill hugga tänderna i vårt evighetsprojekt!
Ida

2012-07-12 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0