Sötpotatisarnas andra chans?

Kommer ni ihåg min sötpotatisplanta? Den som Jo dissade totalt när jag ifrågasatte dess vara eller icke-vara som bordsdekoration på vårt bröllop... Sötpotatisen & dess två vänner tog åt sig av kritiken. Deppade lite & la sedan in en ny växel. Idag ser de ut så här:
Inte så illa va? Jag känner att de börjar befästa sin roll på paradbordet! Om det nu inte varit för att det kommer att vara ett sabla meck att frakta hem dem till Sverige... Suck. Får nog nöja mig med något mer traditionsenligt. Björk, blåklint &... få se, vad mer växer i norrland? Blåbärsris?
 

Kommentarer
Postat av: Jo

Hjortron! De skulle se fina ut =)

Svar: Oh... det hade ju varit jättefint! Väldigt bra idé där Jo! Oki, då får vi hålla tummarna för att det blir hjortronår nästa sommar!
Ida

2012-07-06 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0