Tjejiga cupcakes...

Jag har en ny order på födelsedags-cupcakes den här fredagen. En dubbelfödelsedag för två tjejer, en som fyller 29 & en som fyller 20. Mitt enda direktiv - något tjejigt. Eh... rätt vitt fält. Speciellt som det lite äldre födelsedagsbarnet känns väldigt mån om yta & gillar allt som är classy medan den yngre verkar mer så där Hello Kitty asiatiskt inspirerad. Sure, jag kan ju alltid köra på blommor - säkert kort, men kanske inte så kul. Så jag försöker komma på ett bra tema & googlar runt lite för idéer. Herregud vad folk lyckas skapa med dessa små kakbitar! What to do?!
 
Samtidigt... Oh, sugen på att virka mig ett gäng cupcakes också!

Kommentarer
Postat av: Jo

Den tredje från slutet (med tårtan) var ju helt otrolig! Massor fina och roliga, men den var verkligen inte klok. På den sidan har du utmaningar =)

Svar: Japp... jag har ju det! Så nu gäller det att öva, öva, öva!
Ida

2012-07-04 @ 00:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0