But I wanted to be alone with you!

Surar den här morgonen... fast bara i min ensamhet, Paul sover fortfarande. När han stiger upp ska jag försöka vara lite trevligare. Fast just nu - SUR. För vi skulle åka ut till stugan & jobba tillsammans, slita, släpa, hugga & göra av med energi. Jobba så där i nära samförstånd & vid slutet av dagen stå & betrakta allt vi gjort & sen göra en liten knuckle bump & känna oss himla nöjda med vår ansträngning. Fast. Så mailar Pauls pappa igår & bara "jag kommer ut till stugan jag med!"... Jaha, inte riktigt vad jag tänkt mig - jag ville ju att vi skulle få en dag för oss själva - men jag kände ändå att det var ok, för Pauls pappa är så himla söt. Precis innan vi ska lägga oss - nytt mail, från hans mamma den här gången. Hon informerar oss glatt att vi nu även kommer att få njuta av Pauls systers sällskap & här dog min "det är ok" attityd. Men jag står inte ut med Pauls kvinnliga släktingar!!! Vilket han inte heller gör, så det suger så totalt att vår dag tillsammans nu blivit en dag som vi måste hänga med hans aktivistsyster som använder kristaller som deo... ARGH! Det finns en anledning till att vi inte jobbade tillsammans på stugan en enda helg förra sommaren & den anledningen är inte att jag är okapabel att jobba med andra människor överlag. Har himla trevligt när vi alla har jobbat ute i vår stuga i Sverige - men det är för att min familj inte får ett freaking fit över precis allt hela tiden.

Andas... det är en stor stuga, jag behöver inte hänga med familje-schamanen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0