Dagens geek-bedrift...

Happ, så tåtade jag ihop en liten användarförfrågan till NASA & nu är jag godkänd användare av deras databas SeaWiFT. Det får ses som dagens nörd-bedrift! Mycket nöjd! En annan sak jag är nöjd över - vårt lilla limeträd. Titta, vi börjar få frukt!

Ett par stora, massa små & så mycket knoppar efter det - slår det här väl ut så blir det massa margarita om någon månad eller så!

Kunde också lugna Pauls oro över att vi inte skulle kunna se när limen var mogen - grönt är en ganska dålig färg när man behöver lite visuell hjälp för att fastställa om något är ätbart eller inte. MEN. Nu var jag smart - köpte nämligen en Golden Lime, så när frukterna blir orange då är det dags att plocka fram tequilan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0