Defying the bridge rule!

Våra fotostudenters handledare hade bankat in vissa saker i deras huvuden - som att hon INTE ville se några foton av par som gick på broar. INTE. För mycket 80-tal. Fast... så fanns det en hel massa broar på universitetsområdet & jag kunde liksom se hur de hela tiden sneglade på dem med lite längtan i blicken. Så när det blev dax för oss att ta de allra sista fotografierna & de frågade om vi hade några specifika önskemål, ja då förslog jag bara lite så där ur luften att vi kanske kunde försöka oss på ett brofoto... Tog två nanosekunder så var gänget samlat vid den finaste lilla bron & det började knäppas hejvilt.


Fem minuter in i detta dök deras handledare upp & bara "WHAT DID I SAY?! NO BRIDGES!!!". Varpå jag bad om ursäkt & sa att jag bett specifikt om detta, så hon lommade muttrande därifrån & vi kunde småfnittrande slutföra vår lilla kupp!

Så, jag ger er "Förlovningsfoton på en bro mot alla odds"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0