Mumin min Vän...

Eftersom Paul är borta har Mumin snabbt insett att det bara finns en person i huset som kan klappa & bära. Har alltså gått från att kunna jobba rätt så ostört här hemma till att försöka knappra ner saker på datorn med en katt liggandes någonstanns på mig, helst gärna också lite på tangentbordet. Men... han är så himla söt att man liksom bara inte kan mota honom åt sidan.


& imorse - när han ville ligga supernära i sängen & gosa... ja då kände jag mig lyckligast i hela världen för att vi har fått Mammut.

Kommentarer
Postat av: Matilda

När ni flyttat till Sverige kan väl vi ordna kattbröllop mellan Mammut och Iris? Jag vill hemskt gärna vara hans svärmor.

2012-05-12 @ 10:21:55
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

& det hade varit en ära att ha Iris som svärdotter! :)

2012-05-12 @ 14:20:17
Postat av: Matilda

Haha... Hon är dock en liten bitch ;)

2012-05-13 @ 11:42:29
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Så hon har karaktär, det är bra! :)

2012-05-13 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0