Argh - de får inte kånka!
Urk, jag blir skitstressad när jag läser om SAS... Dels för att vi bokade våra inrikesflyg med dem det här året & fick betala alldeles hemskt mycket för stela blå säten & 2 timmars dödsångest. Dels för att jag för en gångs skull varit duktig & samlat poäng på något. Har lyckats harva mig upp till deras silvernivå som gör att jag får typ noll extra förmåner förutom ett mer fancy kort, men för mig är det stort! Jag som är råkass på att dra nytta av den här typen av saker har verkligen gottat mig i mina eurobonuspoäng. Tills nu då, då SAS vd tydligen inte ens rekommenderar folk att flyga med dem (?!). Nehej... men hur ska jag som konsument då känna att jag vågar luta mig tillbaka & känna att julresan är fixad? Måste jag försöka komma på någonslags backup plan här? Packa snöskorna så att Paul & jag kan plöja oss själva från Arlanda till någonstans där pappa kan hämta upp oss? För alla andra transportalternativ känns väl så där lite småkörda så här pass sent på året! Nej snälla högre makter, gör så att SAS reder upp det här nu!
Kommentarer
Postat av: Ingrid
Ja jo det är nog jobbigt för er (och grattis till silvermedlemskapet, schleten bronspoäng här) men asså om SAS går i konkurs då är jag fast på min ö tills Norwegian börjar flyga i mars! Illa! Får inte ens komma hem till jul...oj oj oj...
Svar:
Ida
Postat av: Jo
Det där om att han inte rekommenderade det, jag såg inslaget på rapport imorse och det var snarare så att han fick frågan, ungefär, "rekommenderar du folk att åka med er" och han svarade varken ja eller nej. Det var inte så att han sade "nej, vi kommer konka nästa vecka". Jag tror de kommer klara sig över jul. Se bara på SAAB, där hängde giljotinen löst i nästan ett år innan den föll.
Svar:
Ida
Trackback