Jag VET att du är skyldig!

Alltså, vi är inte jättestränga med Mammut & Digby men en regel som gäller är - INGA KATTER PÅ BORDET. Om den regeln följdes medan vi var på Loblaws för att köpa på oss tillbehör till vår brunch? Nej men uppenbarligen inte!
Alldeles uppenbarligen inte!!!
Vem den skyldige är, jaaa... låt mig gissa. Hm, kanske den lilla katt som försökte gömma sig bakom sophinken när jag bara "Digby, har DU varit på bordet?!"
Låt er inte luras av hans söta uppsyn, han luras bara! Vänd ryggen till & OFOG seglar upp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, avslöjad! ;)

Svar: Jag insåg att något var fel när jag försökte lyfta av bakduken & den satt fast... :)
Ida

2012-11-11 @ 18:33:54
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Camilla

Tur att det låg en bakduk så han inte hade trampat direkt på brödet ;)

Svar: Ja jo, det hade ju varit så där om majsmjölet drygats ut med kattsand! :)
Ida

2012-11-11 @ 19:22:06
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Åsa

*skrattar högt och länge*

Svar: Vi skrattade också, så att vi grät. Det lilla trollet!
Ida

2012-11-11 @ 20:27:03
Postat av: Jo

Snacka om att lämna spår efter sig =) Han måste helt enkelt gå om ninjaskolan.

Svar: Han falerade ju totalt i kursen "grundläggande kattkunskap" - lämna inga spår som visar att du inte lytt människofolket!
Ida

2012-11-11 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0