Så fint!

Jag måste erkänna, när jag såg det här fick jag nästan en tår i ögonvrån. Fina små luddkillarna!
Jag vet att jag lagt upp lite liknande bilder tidigare - men två stora skillnader. 1) Det är inte ute i stugan=det är inte kallt, så de sover inte ihop för värmens skull. 2) För första gången var det Mammut som sökte sig till Digby. Digby är ju en glad liten filur, men Mammut har milt sagt varit lite tveksamt inställd till den nya familjemedlemmen. Jättekul att leka med, men att dela sovplats med... inte lika poppis. För att inte tala om att dela speciella sovplatser. Oh my, ni skulle ha sett när Digby damp ner i Mammuts skrivbordslåda på Pauls kontor. Jag var tvungen att rädda nackskinnet på det lilla livet, Mumin förvandlades nämligen till typ Morran fast hemsk på riktigt. Så det här, nej jäklar vad det värmer i hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0