Men kanske svenskt?!

Har hela tiden tänkt att jag ska ha en kanadensisk klänning på bröllopet, men nu måste jag kanske tänka om lite... Svenska Greta har flera klänningar som jag verkligen gillar. Bra material & enkelt snitt så att jag inte behöver känna mig utklädd. De känns faktiskt väldigt mycket som jag. Plockar nämligen alltid ut klänningar som ser ut som ingenting på galgen men som sen funkar jättebra på. Exempelvis förra årets Thanksgivingklänning, ser ut som en rödvinsfärgad disktrasa av - men på, not so much! :) Vad tror ni, hade Greta fungerat?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klänningen Ebba var jättefin :)

Svar: Tycker också att den är superfin. Velar fortfarade mellan kort & lång, men "Ebba" hamnar absolut på listan över möjliga klänningar! Blir nog en tur till NK i jul för att spana på Greta!
Ida

2012-10-31 @ 19:09:28
Postat av: Matilda

Skulle också kunna tänka mig att gifta mig i en Greta! :)

Svar: Har du sett dem på riktigt? Tycker att de ser så fina ut, men vill känna på tyget för att se hur det faller.
Ida

2012-10-31 @ 21:30:36
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Matilda

Det har jag tyvärr inte! Det finns inte så många butiker som säljer dom, förutom på webben då.

Svar: Blir att försöka få till ett besök på NK i jul, vill absolut ta en titt på de olika modellerna innan jag bestämmer mig & så är det ju det här med kort eller lång... måste bestämma mig!
Ida

2012-11-01 @ 07:40:40
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0