Check på en bröllops-sak!

To Do listan inför bröllopet är fortfarande så där lång att jag bara "WHUT?!" - men idag fick jag i alla fall en sak gjord. Beställning lagd på Elsas lilla blomsterflicka-klänning! Så nöjd med att ha det avklarat, samt väldigt nöjd med själva valet. Även om jag fick strida lite för det... Paul var nämligen orolig för att den inte skulle vara tillräckligt prinsessig för Elsa. Alltså, det var inte så att han ville köpa en rosa tyllpuff - däremot var han orolig för att Elsa skulle bli besviken. Vilket jag ju kan förstå, hon kommer att vara nästan fyra år gammal nästa sommar & då kan jag tänka mig att man har en ganska bra bild av vad man vill & inte vill ha på sig. Tack & lov har klänningen jag valt klara Madicken-vibbar, så jag tror Elsa kommer att sätta på sig den utan knot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0