Det ska en kattunge till...

Jaaa... det är ju bara att konstatera att katter har en sällsam makt. För det ska MYCKET till för att jag ska längta efter att helgen ska ta slut. Men den här veckan vill jag bara spola förbi idag & imorgon - vill ha måndag så att vi kan hämta upp lillebror!
Cuteness! Längtar något helt enormt! Ska bli så spännande att se hur stor han har blivit sen sist, en hel månad har det gått. Jag hoppas att han inte har gått in i pet-flaskestadiet än (när kattungarnas kroppar växer fortare än huvudet...) utan fortfarande är så där TOKSÖT med jättehuvud till pyttekropp. Med tanke på Mammuts söthetsnivå så här tre år senare kan jag ju säga att just "förlorad kattungesöthet" inte var det som fick mig att ligga sömnlös imorse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0