Last morning treat...

Måste bara få visa vad vi vaknade upp till igårmorse - nio vildkalkoner som kluckade runt i vår trädgård!

När vi först såg dem hade Paul glömt kameran nere i källaren (ska nypa honom om han gör det igen!), så innan jag hade linsen i beredskap var alla kalkoner borta. Depp. Satte igång med frukosten & helt plötsligt så var de alla där igen, knatade runt & pickade i sig lite av vad nu kalkoner gillar & verkade helt orädda.
Himla fint sätt att avsluta vår helg ute i stugan! Paul frågade om jag nu skulle behöva en björn för att toppa den här "vildmark ute i stugan" upplevelsen. Tänker dock att jag nöjer mig med ett par till kalkoner, vill helst inte kännas vid att det finns svartbjörn i trakten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0