Please let it be a glorious morning!

Jag kikar ut genom fönstret - ännu en vacker morgon & vår morning glory lyser upp hela trädgården...
Vänder mig om till Paul & utbrister "Oh what a GLORIOUS morning!". Varpå Paul svarar att det är bäst att njuta, för imorgon blir det storm... Det blir tyst i vardagsrummet, sen kommer ett ledset litet pip från mig följt av språngmarch till soffan & Weather Canada. Japp, mycket riktigt. Imorgon räknar de med minst 20 mm regn, åska & vindbyar upp mot 70 km/h. Helt fantastiskt bra timing med tanke på att jag imorgon ska gå 30 km för Princess Margaret. Från djupet av mitt hjärta... BUHU! Hela sommaren har det varit snustorrt, eldningförbud & 30 grader varmt & så den ENDA dagen då jag verkligen bett om fint väder... STORM?! Rättvisan i det finns ingen jävla stanns kan jag tala om.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra tajming, vädergudarna.

Iris får väldigt många ofrivilliga kramar just nu. Mjääää skriker hon, jag vill inte. Nehe, MEN MATTE BEHÖVER TRÖST ;)

Svar: Eller hur, tack så väldigt mycket... Blir ju kul att trava 30 km i hällregn. Not.
& matte är större, så matte får som hon vill! Små luddbollar är väldigt bra på att ge tröst, även om de kanske inte är så på att kramas. Håller tummarna för att P ska få ett bätte jobberbjudande någonstanns närmare Lund!
Ida

2012-09-07 @ 19:29:26
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Han har inte så mycket alternativ, vimlar inte av logopedjobb direkt. Så, det blir Karlstad-flytt. UUUH.

Svar: Ajdå... klart dilemma. Börjar han på direkten?
Ida

2012-09-07 @ 19:51:47
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Oklart, men så snart som möjligt. Förhoppningsvis inte förrens 1 oktober.

Svar: Uj... förstår att det blir en stor omställning. Jag blir alltid helt bölig när jag måste åka ifrån Paul, & då är det ju i regel på max en månad - så jag känner verkligen för dig! STOR KRAM!
Ida

2012-09-07 @ 22:01:33
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Tack! Vi ska nog lösa det här! Alldeles för mycket kärlek för att vi inte ska klara 8 månader 50 mil ifrån varandra.

Svar: Klart ni gör! Åtta månader är peanuts! Lillebror & hans tjej fixade ungefär samma tid - fast han i Sydafrika & hon i Umeå! :)
Ida

2012-09-08 @ 12:56:33
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0