Digby hjälper till...

Digby gillar att vara med - sitter vi i soffan så sitter han där med oss, går jag till badrummet panikspringer han efter mig så att han inte (gudförbjude!) blir lämnad utanför & bäddar jag sängen - ja då MÅSTE Digby hjälpa till. Nu är ju Digbys hjälp inte alltid den allra bästa, men man förlåter honom för det eftersom han är så himla söt.
Sa jag, himla söt? Låt oss ändra det till SJUKT HIMLA SÖT!
Jag tycker att Digby är så där söt att om någon frågar om jag har djur, då måste jag plocka upp mobiltelefonen & visa... pinsamhetsvarning på den, men jag kan liksom inte hejda mig själv!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men de är ju era barn, så det är inte konstigt att du stolt visar upp dem :)

Svar: Ja jo, det är ju så & Digby är min lilla baby. :)
Ida

2013-04-20 @ 19:21:40
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Jo

Jag lånade ju som sagt en kompis dator och läste din blogg, hon blev helt KÄR i katterna och läste igenom hela Itte Bitte Kitte-kategorin =)

Svar: Ojdå... då kanske hon hör av sig & vill köpa dem för de där 5 kronorna jag pratade om igår. :) Men alltså på riktigt, jag förstår henne - de är ju mina egna katter, men jag dör sötdöden typ fem gånger om dagen i alla fall & jag borde ju rimligtvis vara van vid dem vid det här laget!
Ida

2013-04-27 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0