Pre wedding gift...

Megha & Matt kom över för middag & Game of Thrones igår. Första gången vi såg dem sedan de kom tillbaka från Indien, så det blev en väldigt pratfylld kväll som slutade med att vi alla satt i soffan & småhummade med till GofT introt. Megha är väl en av de mer generösa människor jag känner - men jag blev ändå helt paff när hon stack ett sammetsfodral i handen på mig & förklarade att det var en "förbröllopspresent" bara till mig...
Indiska pärlor - så himla fint & så himla oväntat! I mean... jag är bara glad om folk är glada för att vi ska gifta oss, att vi sen har fått en massa fina saker ända sedan förlovningen har i ärlighetens namn känts väldigt förvånande. Jag blir jätteglad, naturligtvis, men det är liksom inget jag direkt förväntat mig - inte på långa vägar. Men nu har jag alltså fått min första "pre wedding gift" & jag kan garantera att det här sättet kommer med på bröllopsresan. So, check på att ha ett nytt pärlhalsband när jag strosar runt i frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0