Amboise...

Lunchen intogs i Amboise - staden är väldigt pampigt när man kör in i den. Tänk typ JÄTTESTORT slott... något i den här stilen...
Det var så där stort att man hakan bara föll ner till hakan på en... jag är liksom van vid kåtor & annat norrlandssmått, inte FÄSTNINGAR!
Så vi föll för frestelsen, parkerade & gav oss ut för lunch & det var så sjukt turistigt att jag blev lite trött i själen. Se nedan, det här är inte min min som säger att jag tycker att något är fantastiskt bortom allt.
Oki, det var inte lika turistigt som när man åker på charter (menyn fanns inte tillgänglig på knagglig svenska) men det var nog för oss båda att sleva i oss våra pajer på 2 minuter. Sedan gasade ut ur staden & in i ovissheten det fortast vi kunde! Jäklar vad jag älskar att resa så här, helt plan & kravlöst & med en himla massa "wing it"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0