Lustiga huset...

Som jag skrev igår... stället vi bodde på i Nantes var lite "eljest". Inredningsdetaljerna var väl inte riktigt de jag valt, typ massa små leksaker överallt - vitmålade legobitar fastklistrade på lampskärmarna, leksaker uppträdda på ståltråd så att de blev en ljuskrona, små spel utställda över allt för underhållning (det blev lika)?
Av någon märklig anledning hade de även inkluderat en halshuggen Tintin i inredningen. Sen kan man ju argumentera att bara för att den stod där så behövde vi ju inte göra vår egen version av honom...
men... det föll sig liksom naturligt för oss! Jag tycker att Paul fick till ögonbrynen bättre än jag men att mina ögon kanske är liiite mer autentiskt runda!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ni är båda "jätteduktiga" på att härma Tintin.

Svar: Tack tack. Skönt att höra att vi får godkänt på vår imitation! :)
Ida

2013-08-12 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0