Frestad, av en enda anledning...

Jag råkade stöta på ett gäng bilder från ett bröllop som är... jaaa, men ungefär så långt ifrån vårt jag vill komma. Det är så där hemskt att jag liksom inte vet var jag ska fästa blicken. Uppenbarligen gjorde det ju någon annan lycklig, men jag kan liksom inte låta bli att undra - hur är man funtad om det här är ens bröllopsutopi?
 
EN ENDA anledning till att jag för ett ögonblick känner mig lite frestad att dra ihop något liknande själv... Ögonblicket när jag presenterat upplägget för pappa & förklarat att han måste klä ut sig till Kung Triton & föra mig nedför kyrkgången. Ah! Jag dör lite inombords av skratt när jag tänker på hur pappas ansiktsuttryck sett ut om han de facto gått på att jag velat genomföra något så totalt ICKE Dr. Jansson!
 
Som sagt, nästan värt det... om det inte vore för att pappa faktiskt har tillgång till tvångströjor & förmodligen använt en om han trott att jag menat allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0