Great Day in Craft Land!

Har haft en så grymt bra dag rent kreativt sett - målade en hel himla massa & hade så gärna velat lägga ut resultatet här på bloggen, men jag får vänta ett litet tag. Men en sak som jag gjort & kan dela med mig av är projekt "klä in kuvert"! Eller, klä in insidan på kuverten om man ska vara noga...
Förrutom själva bröllopet kommer vi nämligen att ha en väldigt informel fest här i Toronto, så jag har börjat sätta ihop inbjudan för den med. Vill förmedla känslan av att det är en jätteavslappnad tillställning, så jag leker mycket mer med färg & form i det här fallet. Kändes därför som en himla kul idé att pimpa kuverten lite - de är nämligen kvarlevor från Pauls föräldrars 50-åriga bröllopsinbjudan, så jag vill använda upp dem... men inte i deras nuvarande gula, tråkiga, skick. Så jag klippte helt enkelt till en något mindre mall av kuverten & så använde jag den till att skapa olika färgglada ark som jag sen sköt ner i kuverten & säkrade med lite lim. Så mycket roligare att titta på nu! Steg nummer två... färdigställa en inbjudan som ger samma glada, karamelliga, känsla som jag får när jag ser den här raddan med kuvert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0