Helgunderhållning #2...

Efter att vi slitit oss från sängen (trots vilda protester från Digby, på riktigt blir han UPPRÖRD & PIPER när vi slutar leka!) åkte vi down town & plockade upp lite nya blommor så att jag kan fortsätta att öva på att sätta ihop buketter. Idag försökte jag få till en bukett baserat på alla tre bröllopsfärger - blått, vitt & rött... Jag känner att det blir lite rörigt, så nu tänker jag att jag bara kör på vitt & blått & så kan jag köpa ett rött band & knyta kring stjälkarna istället. Blir lite lugnare, mer romantiskt så...
Nu när jag har ett par buketter i ryggen känner jag mig mer & mer bekväm med att fixa mina egna blommor. Just den här buketten fick vi hosta upp $23 (cirka 140 sek) för i materialkostnad... känns helt överkomligt! :) Speciellt som det blev över nog mkt småkvistar för att sätta ihop två små extra blomsterarrangemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0