Vi dansar på!

Oki, nu har jag deppat klart när det gäller klänningen - kollade runt lite på nätet & kom på varför jag beställde den i första läget (dvs, jag vill inte se ut så här) så nu tänker jag att jag bara kör på den här klänningen & att allt kommer att bli bra bara jag får den ändrad. Samt tappar två kilo. Förslagsvis uteslutande på magen. Som ett led i det projektet (nej men inte riktigt än... men om ett tag tänker jag!) drog Paul & jag ikväll på vår andra gemensamma danslektion. Måste säga att det redan känns bättre. Medan lektion nummer ett i mångt & mycket utgjordes av "Paul & Ida titta på sina fötter & glömmer bort att andas" så fick vi idag till både foxtrot, rumba & swing med ögonkontakt! Progress! Nästa lektion blir antingen imorgon eller på fredag & då ska vi lägga till vals. Känns väl inte som om vi kommer att dra värsta brudvalsen ute i norrlands obyggder - men jag tycker ändå att det ska bli kul att prova på. Sist jag dansade vals var typ som tjock tonåring på grön plastmatta på gymnastiken... så där givande på den tiden. Ska bli spännande att se hur det känns nu - som vuxen & med en ring på fingret, tillskillnad mot tonårsIda som var helt säker på en framtid med VÄLDIGT många katter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0