Entertaining myself...

Pauls USA resa sammanföll dessvärre med att alla andra som jag känner har lämnat stan. Så... den här helgen är det liksom me, myself & I som hänger. Har märkt att så fort det blir på det sättet, ja då vill jag göra saker med händerna! Baka är ju ingen idé eftersom det inte finns någon här som uppskattar det, så jag får försöka hitta andra utlopp. Just i skrivandets stund är hela matbordet täckt av varenda penna jag äger... Har suttit & fnulat lite på utkast till bröllopsinbjudan. Det här är min favorit så här långt.
Tjusigt fast tejpat på en bit papper som jag rotade fram ur gömmorna. :) Dubbelsidig tejp har numera skrivits upp på listan över pryttlar jag tänker inhandla idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0