Jag känner väl att jag inte helt förstår...

Efter att ha konsulterat Matilda kom vi fram till att det var läge att befria Digby från tratten. Vår veterinär sa nämligen 10 dagar med tratt, medan hennes sa 3... & eftersom 5 dagar med strut på huvudet fått till & med Digby att börja deppa valde vi helt enkelt att litar mer på de svenska veterinärerna. Lättnaden hos katten när struten åkte av! Åh, han växte säker 1 dm på höjden & sen tvättades det för kung & fosterland. Vår lille kisse har nämligen saknat den biten så mycket att han närmast tvångsmässigt tvättat insidan av tratten. Anyway, efter att Digby ägnat en timme åt att få pälsen i trim kollapsade han på...
Pauls fot. Alltså, jag vet inte... Om jag precis befriats från 5 dagars plastkrage kring huvudet så hade jag liksom inte valt att fira genom att ta en tupplur på något benigt & rätt illaluktande... men, men, det är kanske bara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0