Dagen D...

Jaha... Så idag är dagen kommen då jag ska flyga till Sverige. Som jag har längtat efter att denna dagen ska komma - så att jag kan möta mamma i Stockholm, gå på NK, komma hem till Norrland, krama om Totte, äta pappa-grillad älgstek, kanske spela lite kubb, gå på långa promenader i mänskliga temperaturer, fixa det där bröllopsfixet som inte går att sköta här...
 
Men så sitter jag här i soffan & känner mig som skit... för att det är jättejobbigt att lämna Paul & Mumin & Digby (alltså... Digby har jag ju fällt MÅNGA tårar över, min lilla baby!). Fast allra sämst mår jag över det faktum att jag om cirka 12 timmar kommer att sitta på ett flygplan igen. Jag har haft ångest över det i 2 veckor nu & det har bara blivit värre & värre varje dag. 12 timmar, sen sitter jag i en klaustrofobisk container & lämnar över mitt liv åt någon som jag inte ens vet hur de ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0