Ett till CHECK på listan...

23 dagar kvar till bröllopet & vi har betat av en till sak på TO DO listan, besök hos tandhygienisten. Vet inte om det bara är jag, men jag får alltid liiite ångest när vi ska dit på besök. De gräver runt så grundligt att det känns som om halva käken bänts ut & man ligger där & bara "Jaha... då blir det soppa till middag den närmsta veckan". Den här gången var det tack & lov lite bättre, har varit närmast fanatiskt religiös med tandtråden så jag tänker att det hjälpte!
 
Anyway, nu är jag nyklippt + ren i munnen inför bröllopet. Funderar på om nästa punkt på listan över saker som bör fixas är en runda till något litet kinesiskt-pedikyr ställe. Hade varit så himla skönt att få fötterna filade av någon annan än mig! För det blir liksom aldrig av om det är jag som ska stå för det jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0