Framme!

Jag överlevde flygresan. Till & med lite bättre än förväntat, alla var så glada & snälla så fort de såg min brudklänningspåse! Sen hade jag jättetur på flyget till Köpenhamn & fick plats på ena korsidan på planet, två stolar, & ingen bredvid mig! Så jag kunde kura ihop till en liten boll & faktiskt SOVA lite!!!
 
Mamma mötte upp i Stockholm & vi har spenderat dagen med att fönster-shoppa på NK & så mötte vi upp Josefin för lite mer runtstrosande + middag. Känns som om min första dag här hemma inte hade kunnat bli så mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen "hem" på svensk mark!
Skönt att läsa att resan gick bra och att du fått kramar av dina kära.

Kram

Svar: Tack! Det är så skönt att vara HEMMA igen! Kram!
Ida

2013-07-18 @ 00:52:07
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Alex

oh så skönt! Härligt att komma hem

Svar: Jätte! Fast det hade kunnat få vara lite varmare här i Lycksele - 14 grader känns lite snålt. :)
Ida

2013-07-19 @ 07:24:16
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0