Ambivalent...

Idag har jag en sån där dag då jag känner mig väldigt kluven till bröllopet - inte så att jag ifrågasätter det, absolut inte... men alltså maskineriet bakom det hela. Tänk så mycket lättare det hade varit att ha ett pyttebröllop med typ två vittnen! Samtidigt har jag ju haft så sjukt roligt med alla designelement...
 
Så jag pendlar fram & tillbaka den här morgonen - å ena sidan drömmer jag om att rymma till Las Vegas, å andra sidan sitter jag & gör layout på våra tackkort. Men, men, 59 dagar kvar innan livet blir lite mer normalt!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag har en annan kompis som också ska gifta sig om en månad och den avråder mig från att någonsin planera ett bröllop =) Tänker att när/om jag gifter mig så ska jag ha tillräckligt med pengar att fixa en bröllopsplanerare =)

Svar: Du kan hyra mig! Kompisrabatt! :D
Nej men ärligt, det är sjukt mycket jobb... mycket mer än vad man någonsin fattar.
Ida

2013-06-06 @ 22:58:37
Postat av: Jo

Gjort! =)

Svar: Deal!
Ida

2013-06-07 @ 09:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0