Bröllopshår...

I skrivandets stund vet jag inte vart jag ska fixa håret för bröllopet, Älvsbyn är liksom så litet att många av frisörerna är stängda på lördagen... men, men... det löser sig säkert på något sätt! I vilket fall, jag har samlat ihop ett skara kort som jag gillar & tänkte höra vad ni tycker! Vilket frisyr gillar ni mest, tror ni hade passat mig bäst?
 
1) Lite 20-tals inspirerat?
 
2) Eller mer klassisk knut i nacken?
3) Sidbena & lite Hollywood glam?
4) Eller så där lite fäbodsromantiskt?
5) Eller den mer nord amerikanska countryvarianten?
Länkar med förslag mottages också tacksammast!

Kommentarer
Postat av: Alex

tycker 3an var rikitigt fin

Svar: Det lutar åt en kombination mellan 3:an & 4:an. Visade Paul igår & Mr. Ohjälpsam svarade "Men det ser ju ut som om nästan alla har smutsigt hår"... SUCK. Så skönt att någon hjälper till! :)
Ida

2013-06-25 @ 07:50:49
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com
Postat av: Målvaktsmamman

Åååå...så mycket fint:) Det beror nästan på vilken typ av klänning du har...alla är ju fantastiska.

Svar: Det blir en klänning med rätt mycket spets upptill, så jag vill ha uppsatt hår & inte utsläppt som Paul nog hade röstat på. Men som sagt, jag tror att det blir något åt 3:ans håll.
Ida

2013-06-25 @ 08:51:55
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/
Postat av: Målvaktsmamman

Bra val:)

Svar: Måste bara få tag på någon som kan fixa det!
Ida

2013-06-26 @ 11:11:05
Postat av: Målvaktsmamman

Bara å börja öva upp Paul i konsten bröllopsfrisyrer;)

Svar: Nja, mamma kanske! :) Jag har faktiskt tittat på instruktioner på youtube för inspiration uti fall att.
Ida

2013-06-26 @ 21:35:52
URL: http://www.malvaktsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0