Hej då datorn...

Idag var sista dagen med min kära lilla Mac, min exhandledare hotade med fan & hans moster om han inte fick tillbaka den ASAP & min kvarvarande handledare & jag beslutade oss för att det inte var värt fighten. Kan bara skaka på huvudet åt det hela. Människan har en budget som gör att han kan lägga 1 miljon på ett fancy microskop - så det är ju knappast så att han behöver min lilla Mac från 2008 för att han är så förbenat fattig. Ska försöka få tag på en ny dator nästa vecka, men jag blir bara så trött. Fin bröllopspresent han gav mig där, en massa extrautgifter bara för att hans hobby i livet är att jävlas med folk. Nu hoppas jag i alla fall att det här innebär att han är ute ur mitt liv permanent. Det trodde jag ju i & för sig var fallet redan i december... Men men... vi får hoppas på den har gången!
 
I nuläget har jag fått låna en laptop från Pauls jobb - så alla å ä & ö är copy paste. Suck.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså. Människor. Kräks. Katterna skickar pussar!

Svar: Tack, kattpussar hjalper alltid! :)
Ida

2013-06-27 @ 20:37:35
URL: http://matildalovisa.blogpsot.com
Postat av: Sandra

Men fy vad jag lider med dig nar jag laser allt detta! Vilken kampe du ar! Bara fortsatt att vara stark sa ska du se att du klarar dig ur detta. Visa inte att han kan trycka ner dig, manniskor som han borde inte fa lov att finnas!
Bara av att lasa din blogg sa vet jag att du ar en underbar och bra manniska Ida! Fortsatt kampa, jag tror pa dig!
Stor Kram!

Svar: Vad fint sagt av dig, tack - dina ord hjalpte verkligen upp mitt humor. Nu har vi langhelg, sa jag ser fram emot att fa vila upp mig & ta paus fran dramat i tre dagar. Kram!
Ida

2013-06-28 @ 03:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0