Inte helt lyckat...

Det här var ju första året som jag gav mig på att odla broccoli ute i stugan & "note to self" för framtida broccoliodling - plantera tidigare på våren! Tydligen gillar inte broccoli när det är för varmt, de växer visserligen men istället för täta fina huvudet får man den här typen av resultat...
Eh... inget man direkt föder en familj på! Väldigt fattigt... Ja ja, kanske att de kan skjuta lite sidoskott till hösten när det blir kallare? Jag får väl hoppas på det, för plantorna i sig är ju väldigt fina - bara det att skörden inte håller samma kaliber.

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

Uj uj uj....det blir nog ingen broccoliodling på min balkong;)

Svar: Jag var så himla glad när den första kronan dök upp... Sen bara "Men blir det inte mer än så". Lite snabbt googlande & jag insåg att det var fail... jaja, nästa år! :)
Ida

2013-06-25 @ 08:52:59
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0