Så ledsen...

Herregud så ledsen jag är just nu... Jag hade trott att en person som jag är ofantligt nära skulle försöka vara med mig kring bröllopet, men istället fick jag idag reda på att en rad semestrar gått före. Alltså, det gör så ont. Jag vet att bröllopet bara är EN dag & att jag inte kan begära att folk uppoffrar en massa tid för att vara där, men när det rör sig om en person som man själv gjort allt för... då hugger det i hjärtat när man inser att man inte är lika viktig själv.
 
Så nu har jag gråtit mig igenom ett helt Kleenex paket, hulkat så högt i luren när jag ringde Paul att han nog inte förstod ens hälften & nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk & känner mig liksom lite allmänt övergiven av världen. Pip... & den här dagen som började så bra...

Kommentarer
Postat av: Alex

men usch vad tråkigt! Tycker faktiskt de är ritkigt vettigt att förvänta sig att människor man står nära, och framförallt som som man själv ställt upp för, är villiga att offra endel annat för att närvara på ens bröllop!

Svar: Um... & allra mest ont gör det när det är familjen det handlar om. Då känns det verkligen så där ända in i hjärtat. :(
Ida

2013-06-18 @ 15:11:19
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com
Postat av: Camilla

Kram! Det gör ont, väldigt ont när man förväntar sig att denna skulle komma på er stora dag. :(

Svar: Tack för att du förstår. Det känns i alla fall lite bättre nu när det börjat sjunka in.
Ida

2013-06-19 @ 22:05:51
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0