Wedding research...

Så vi sitter bänkade framför TVn & jag pekar ut alla dignitärer, tittar på alla överhettade människor i kyrkan, "åh"ar över hur söt Esteller är & så kom bruden tillslut. Satt väl någon minut till innan jag hoppade upp ur soffan... "Happ" säger jag "Då har vi sett klänningen, dags att packa ihop & åka till stugan!". Paul hummade något tillbaka, sen kommer det "Um... can we watch all of it... you know, for research?".
 
Så, det gjorde vi - tittade på hela kyrkakten & Paul kommenterade vad han tyckte var bra & vad vi ska tänka på inför vårt bröllop. Vår ceremoni kommer ju att bli lite liknande, en mix av svenska & engelska. Fast mest engelska, känns ju lite så där att gå igenom hela alltet utan att Paul förstår ett jota!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ska bli så kul med bröllop! Ska ju på två i sommar och ser så fram emot det =) Måste bara hitta en klänning till det första... ert är ju fixat =)

Svar: När & var är det andra bröllopet & vilken klädkod gäller? Lite lättare kanske att hitta en kort klänning än att behöva jaga långklänning!
Ida

2013-06-08 @ 21:37:11
Postat av: Jo

I Stockholm den 6/7 och det är klädkoden är "valfri fab" så borde inte vara allt för svårt =)

Svar: Det lät ju rätt löst & avslappnat! Är säker på att du inte kommer att ha några problem att hitta något passande. Du får berätta hur det var sen, vill veta allt som var bra & allt som var mindre bra! :)
Ida

2013-06-12 @ 23:37:35
Postat av: Jo

Ska vara en så bra spion som möjligt =) Satt igår med toastmaster och försökte komma på roliga saker att göra under middagen, det gick rätt bra. Kommer ni ha någon toastmaster?

Svar: Du? Helt ärligt så är det en av de saker vi sagt att vi måste fixa typ 102 gånger - bara det att vi aldrig har fått ändan ur vagnen. Lite ångest på den...
Ida

2013-06-14 @ 10:58:01
Postat av: Jo

Var det en fråga om jag skulle vara toastmaster? I så fall måste jag göra dig besviken. De andra hade tydligen också tänkt på mig som toastmaster men jag klara inte riktigt av att stå inför en massa människor och försöka vara vitsig...HJÄLP!

Svar: Lugn Jo! Jag skrev så bara för att du tog upp frågan - inte för att jag var så seriös. Jag gissade på att du inte varit superbekväm med att göra något sånt. Ja... Sussie & Viktor hade varit bra... känns bara så dumt att fråga dem nu, så sent. Tror du att jag kan göra det i alla fall?
Ida

2013-06-14 @ 23:05:11
Postat av: Jo

Sussie?

2013-06-14 @ 23:05:31
Postat av: Jo

Fråga går alltid, och så sent är det inte =)

Svar: Hm... får kanske skicka iväg ett mail & fråga imorgon...
Ida

2013-06-16 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0