Freezing cold weekend!

Paul & jag åkte ut till stugan igår - tanken var att vi skulle vara sjukt effektiva & sätta upp alla väggar i mellansovrummet. Så blev det inte riktigt, temperaturen sjönk till minus 11 & stugan... stugan blev inte så jättevarm att vara i. Det var så sjukt jäkla kallt! Efter ENORMT mycket eldande & full blåst på alla små värme-element + att jag smygslogpå ugnen lite titt som tätt fick vi upp stugan till den här temperaturen...
16 grader. Men det här var liksom mitt på dagen när solen låg på som mest, så ni kan ju föreställa er hur mysig resten av tiden var. Renoveringsengagemanget kom av sig lite, så vi tillbringade större delen av helgen invirade i en masssa filtar, spelandes Fia:
Jag vann varje match, så jag hade värsta toppenhelgen medan Paul kanske inte hade lika kul. Så tillslut gick han & pulade in lite isolering i väggarna i ett av de ofärdiga sovrummen. Jag satte mig med min telefon & läste lite e-bok vid det varmaste värme-elementet. Det snappades dock snabbt upp av fluff & fluff - så tillslut blev det inte så mycket läsa av utan mer "levande kattinstallation".... Men, men, det var rätt trevligt det med...

Kommentarer
Postat av: Jo

Men gud så söta de är =)

Svar: Men visst är de?! Ludd & ludd - mina små levande gosedjur!
Ida

2013-03-21 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0