Potential City of Toronto Poster...

Tidigare år har ni ju kunnat följa Pauls & mitt pågående krig mot Garlic Mustard & förra året slöt jag upp i grannupproret mot denna vidriga lilla växt. I år blir det garlic pull som vanligt & Dawn som håller i det hela mailade oss alla i början på mars & frågade om någon kunnat tänka sig att designa postern för att locka fler hjälpredor. Hon har nämligen fått City of Toronto att gå med på att bekosta tryck & laminering av annonsmaterial, men kände att hon inte hade förmågan att själv sätt ihop något. Moi anmälde sig som frivillig omedelbums & idag plockade jag fram pennorna, plåttrade ner en ritad version av GM & sen satte jag ihop det första utkastet.
Jäklar alltså vad jag tycker att sånt här är roligt!

Kommentarer
Postat av: Jo

Ser bra ut!

Svar: Tack! Tog en timme eller så att sätta ihop & sen var jag helt "ABSTINENS, vill göra mer!". :)
Ida

2013-04-02 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0