A six pence for my shoe!

Brevbäraren dök nyss upp med posten & i brevskörden fanns ett kuvert till mig från Pauls gudföräldrar:
En engelsk six pence för mig att stoppa i skon på bröllopsdagen, hur sött?! Ännu sötare, om man nu ska bre på lite extra, är att myntet är från år 1957 - samma år som Pauls gudföräldrar gifte sig - & allra sötast är att Pauls gudmor faktiskt kommer på bröllopet! Tänk, under alla sina år har hon lämnat Nordamerika en enda gång, för en resa till Irland på 60-talet, men nu - nu har hon skaffat sig ett pass & förbereder sig för en tripp till norra Sverige. Det tycker jag är så där sött att jag blir lite tårögd!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kärleken gör mirakel <3

Svar: Fint sagt, kram!
Ida

2013-05-28 @ 03:27:08
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Alex

Jag älskar verkligen sånna symboliska saker! Låter som om dom är väldigt omtänksamma människor

Svar: Pauls gudföräldrar är väldigt rara. Jag önskar att hans gudfar kunde komma han med, men har lider av ett tidigt stadie av alzheimers så det går ju tyvärr inte - vi får bara vara jätteglada för att hans gudmor trots allt väljer att komma!
Ida

2013-05-28 @ 12:33:47
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com
Postat av: Jo

Åh så fint! Ska bli kul att träffa alla i sommar =)

Svar: Ja, det ska bli så himla kul! Var du mest på att forsränna eller baka tunnbröd förresten?
Ida

2013-05-28 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0