Aktiv på bröllopsfronten!

Idag har jag varit ack så aktiv på bröllopsfronten! Jag har mailat prästen, lusläst psalmboken & valt två psalmer som inte känns alldeles fel (psalm 83 började så fint - men när jag kom till raden "så brast ur en kvinnas sköte..." ströks den tvärt). Sen har jag letat reda på en bibeltext samt ett annat kort utdrag som kära lillebror ska få läsa & jag har arbetat på designen för våra ceremoni-program. Vidare har jag lagt en beställning på alla inbjudningar, mailat guldsmeden som ska göra våra ringar & skickat massa bröllopsrelaterade mail till mamma.
 
Fast viktigast av allt - jag har ringt affären i Rochester, NY state, & min klänning är inne & redo för att hämtas! Så helgen den 18-19 när vi firar Victoria Day här i Canada... då ska vi ut på road trip med enda målet att hämta upp en massa tyll! Det & gå på Starbucks... Åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0