Helgens inköp!

Måste ju rapportera om vad som införskaffades i staterna - inte allt kanske, klänningen håller jag för mig själv, men resten kan vi ju ta! Låt oss börja med mitt skofynd! Utan klack har jag en tendens till att förlora hållningen något, så eftersom jag inte tagit med mig ett par högklackade skor till bröllopsaffären tog jag på mig ett av de par som de hade till försäljning där. Visade sig att de var på rea på rea, så de var så löjligt billiga att jag bara inte kunde säga BYE BYE åt dem. Så de fick följa med hit till Kanada:
De uppfyller tre av de fyra skokrav jag hade - slingback, peep toe & HÖG häl, det enda som saknas är en rosett på tån. Men jag tänker att det inte kan vara alltför svårt att fixa på egen hand! Lite DIY alltså & så kan jag checka av den sista punkten... Får bli ett av veckans projekt! Happ, när skorna & klänningen knölats in i bilen åkte vi vidare till pysselaffären & efter det hann vi med ett snabbstopp på Victoria´s Secret. Jag brukar inte vara den person som finner det allra mest underhållande att köpa underkläder, men till & med jag blev lite småglad av allt det färgglada.
Favoriterna är de med små citroner på - jag tycker att de är helt grymt söta! Även om pepitarutor aldrig är fel i min bok det heller! Check på att uppfylla farmors underklädeskrav (hel & ren) med råge & med bonuspoäng för chick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0