Kitte - I love You!

Digby tror att jag har tillverkat denna skapelsen helt & hållet för att hylla min kärlek till honom:
& även om det inte var grundtanken (i så fall hade jag budgeterat utrymme för "by" efter "Dig") så vet jag inte om jag kommer att kunna se på vår "cake topper" (jo, för det är vad det är) UTAN att tänka på just Digby - för I mean, hur söt?! Men men... det här var alltså varför jag så mödosamt påtade ner den där lilla textraden: för att vi ska ha något att dekorera vår bröllopstårta med! Sånt här kanske man ska visa EFTER att man gift sig, men jag orkar liksom inte sitta & hålla på allt pyssel tills dess. Bättre att dela med sig tänker jag! Hjärtana är förövrigt virkade av samma garn som min lilla handväska, jag gillar att hålla saker & ting enhetligt. Banderollen tillverkade jag av en gammal kökshanduk som sett bättre dagar. Skratt, jäklar vad eko jag känner mig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0