Rosett eller inte?

Oki, nu tänkte jag att ni kan få leka lite bröllopskonsulter här! Ni minns ju mina skor - de rosettlösa skorna... Ida satte tillverket med lite nål & tråd & knåpade ihop en egen liten rosett. Bra brud reder sig själv & allt det där. Men... så blev jag lite tveksam. Är det kanske bätte att behålla dem som de är, i all sin eh... "enkelhet"? Jag kan liksom inte alls bestämma mig! Så - vad säger ni, rosett eller inte?
& så här halvtaffligt hade jag ju inte satt fast dem om jag väljer att gå på rosettspåret, då hade jag sett till så att de var bättre förankrade. Det här är bara för att ni ska se på ett ungefär hur det hade kunnat tänkas se ut med en rosett på tån.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Utan rosett :)

Svar: Jag tänker att det kanske hade fungerat bättre med en tyllrosett... jag får jobba vidare lite. Känns som om det här inte är det ultimata alternativet, men jag hade gärna velat ha något litet på tån! :)
Ida

2013-05-23 @ 05:34:47
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tyckte faktiskt detta alternativ med rosett va fint. Charmigt och unikt :)

Svar: Tack! Jag vill liksom ha NÅGOT på tån... jag tycker att det är så sött!
Ida

2013-05-24 @ 05:32:06
Postat av: Ingrid

Röstar nog utan rosett...eller om du hittar guldtråd att knåpa ihop rosett med, inte helt hundra på att beige och guld fungerar så bra...

Svar: Jag får leta guldtyg nästa vecka, var på ett ställe där de säljer massa tyg igår & hittade inget som jag gillade. Men jag har en ny version klar i huvudet, måste bara leta reda på passande material & så ger jag mig på det igen! :)
Ida

2013-05-24 @ 08:52:24
Postat av: Jo

Tycker nog också utan.

Svar: Jag har insett att spetsen inte var så populär... men jag tänker att jag ger det ett till försök & gillar folk det fortfarande inte, ja då får tårna vara som de är!
Ida

2013-05-24 @ 16:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0