Två månader...

Tänk, nu har vi varit gifta i två månader - bara tio kvar & sen är vi uppe i ett helt år! När jag tänker tillbaka på de där sommardagarna så försöker jag fokusera på allt det som var fint & bra & inte stressigt & farmor dyker upp i minnesbild efter minnesbild. Min fina fina farmor som jobbade så hårt inför bröllopet - hade hon inte funnits hade jag nog svultit ihjäl innan bröllopet. Vilket hade varit rätt trist för alla inblandade, nu när folk åkt så långt & allt.
Eftersom Paul & jag är väldigt för att FIRA alla typer av bemärkelsedagar & mindre milstenar måste vi försöka komma på något festligt för ikväll. Bara synd att farmor inte kan vara här & fira med oss! Inte för att jag är för lat för att laga middagen själv (fast det lutar ärligt talat åt sushiåterfall - det är ju så festligt) utan för att jag så gärna velat kunna ge henne en kram som tack för att hon liksom var allas lilla farmor under bröllopet.

Kommentarer
Postat av: Målvaktsmamman

...hon är våran farmor åxå;)

Svar: Åh! Allas våran bloggfarmor, det gillar jag! :)
Ida

2013-10-04 @ 08:56:04
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0