6 months...

Idag är det 6 månader sedan vi gifte oss. Ibland känns det som om det omöjligt kan vara så länge sen & ibland som om det måste ha varit bra mycket mer än så. Tänker att det är samma sak här som med andra saker jag har kärt, att jag förlorar tidsbegreppet lite. Tycker ju till exempel att vi fick Digby typ i förrgår, samtidigt som om han varit en del av mitt liv för alltid!
 
På samma sätt har allt & inget förändrats sedan vi gifte oss den där sensommardagen... En av de småsaker jag älskar allra mest med att verkligen vara gift är när Paul kallar mig för sin fru - då får jag sånt där lyckorus nedför hela ryggen & tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Jo

Awwwww! =)

Svar: :) Cheesey I know, men fint att du i alla fall tycker att det är sött!
Ida

2014-02-04 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0