Emotions...

Nu har jag sett alla semifinaler samt finalen i sprint & om vi bortser från allt drama (eftersom jag antar att det kommer att dryftas till leda i Sverige) så måste jag ju konstatera att jag helt plötsligt blivit en väldigt lättrörd individ. Lipig kan vi väl också kalla det för. Inte bara att jag grinade över den där öl-reklamen, nej idag gick jag igång på det här klippet. Tyckte att det var så himla fint av kanadensaren att komma kutande med en extraskida & jag kände mig så där patetiskt stolt... Blir väl så för att jag bott här rätt länge ändå, det känns liksom lite som mitt alldeles egna surrogatland. Å andra sidan erkände Paul att han smyggrät lite när det här hände, så jag behöver kanske inte skämmas så mycket. Bara konstatera att sport BERÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0