Back to pills...

Ni vet ju att mina tabletter mot morgonillamåendet blev kvar på en restaurang tidigare i veckan... Well, de hade kastat bort dem så jag beslutade att det kanske var en universiell hint om att det var dags att sluta. I två dagar höll jag ut, halvt om halvt... Tog 0 tabletter i torsdags & 1 tablett igår & det fungerar ju inte alls. Från att ha mått normalt har jag torrkräkts, kräkts upp i halsen, mått allmänt risigt & haft sömnproblem. So, även om jag i alla fall inte hängt med min tidigare bästis hinken så var eländet inte över utan bara maskerat. Idag är det alltså vi som hänger på apotekslåset & hämtar ut en ny burk, tack gode gud för att jag fick flera laddningar utskrivna! Planen för dagen är i övrigt att åka ut till nya huset nu på morgonen & ta emot en kille som ska installera internet. Jag ska rycka garlic mustard i trädgården & så hoppas jag få säga hej till nya grannarna. Vår husagent var nämligen förbi huset igår & stötte på en liten tjej på uppfarten som undrade om hon var de nya grannarna. När hon förklarade att hon kände oss bad lilltjejen henne hälsa att hennes katt heter Charlie & att han säger "Hi" till oss. Alltså... himla sött. Känner mig typ sugen på att köpa ett kort till Charlie & skicka ett "Hej" tillbaka från Mammut & Digby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0