Want, want, want...

Nystansnurraren (hm... inte helt hundra på den svenska terminologin känner jag här, men ball winder på engelska) åkte fram idag igen. Det blir ju så när garn kommer i härvor. Det här kan mycket väl vara DET ROLIGASTE som Digby vet. Eller, det mest frustrerande - jag är lite osäker på vart hans känslor faller på skalan.
Det jag helt säkert vet, det är att oavsett hur dagsformen än är så går det bara inte att låta bli att skratta åt apan. Speciellt inte när han blir förbannad på snurran för att den inte står still & liksom skäller på den som en liten arg ekorrre för att HAN VILL HA GARNET GOD DAMN IT!
Digby - mitt lilla lyckpiller som alltid levererar.

Kommentarer
Postat av: Steel city Anna

Åh vilken fin katt!

Svar: Tack! Det är vår minsta birma - världens busfrö som kommer undan med allt just för att han är så söt!
Ida

2014-03-10 @ 19:20:54
URL: http://www.steelcityanna.blogspot.com
Postat av: Camilla

Fina Digby!

Svar: Ja - världens finaste Digby! :)
Ida

2014-03-11 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0