Min lilla huvudfoting!

Postguden bestämde sig för att fredagsfira med paket - så Tor fick en overall (storlek 1 år) för vintern. Så här lät jag "Åh så bra, då slipper vi leta efter något vettigt här!". Så här lät Paul "Eiiik!!! Nooo! He can't be that big already! I want him to be a baby forever!". Jag försökte trösta med att det ju faktiskt är lite drygt 3 månader kvar innan Tor fyller ett, men Paul hade drabbats av existensiell ångest deluxe, så tillslut fanns inget annat alternativ än att sätta på Tor overallen för att visa att han fortfarande är en rätt pluttig liten varelse... & som jag skrattade när overallen väl var på. En sån liten huvudfoting!
Armlängden gjorde att Paul lugnade ner sig lite & själv var jag grymt nöjd över att Tor var så himla nöjd i sin lilla outfit. Det var bara en enda lång kavalkad av glada utrop & fnissiga små skratt, så jag hoppas att det fortsätter i den här stilen & att vi kommer att klara oss igenom kommande vintrar utan alltför många klädrelaterade utbrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0