Kindbett & fotmassage...

Dramadag i huset - Tor har varit på alldeles utomordentligt dåligt humör. Allra argast har han blivit då han inte fått bita mig eller Mammut... Alltså, vad gör man i ett sånt läge? Det går ju inte att bara "Men kör i vind, bit mig så hårt du kan i kinden då!". Har försökt avleda med olika aktiviteter, men inget fungerade. Ja förutom en tom burk med julmust - då var han glad i ungefär TVÅ minuter.
Men ni vet, när dagen startat 05.20 så gör två minuter av glad bebis inte så där jättemycket för helheten. När Paul kom hem var jag redo för att säga upp mig från familjen - SÅ JÄKLA TRÖTT. & det är då det är så fantastiskt att ha Paul - för han ringde & styrde upp grekisk take out & medan vi väntade på den dök han upp med en flaska lotion & gav mig en fotmassage. Till julmusik. Började helt ärligt att lipa. Det var liksom lite för stor kontrast mot missären som vi slitit oss igenom resten av dagen & så kände jag mig så älskad. Vilket jag kanske inte direkt känt mig under resten av dagen tillsammans med kindbitaren...

Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken hjälte han är din Paul =) Hälsa så mycket till honom.

Svar: Ska göra!
Ida

2015-12-02 @ 07:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0